دانلود آخرین نسخه مرورگر اپرا مینی آندروید Opera Mobile web browser v11.5.4

Opera-Mobile-Web-Browser-11.5.5.jpg

 

نسخه جدید نرم افزار Opera Mobile web browser v11.5.4 که یک مرورگر وب اینترنتی بسیار قوی برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید میباشد , در این نسخه 10 مشکل نسخه های قبلی برطرف شده , این نرم افزار برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید 1.6 به بالا میباشد .

ویژگی ها:

قابلیت بازکردن چندین Tab یا سایت
سازگاری کامل با گوشی های لمسی
قابلیت اسکرول شدن صفحه
فشرده سازی صفحات وب برای نمایش سریع تر
قابلیت جستجوی کلمات در صفحه وب
مدیریت پسورد های ذخیره شده مانند ایمیل
نمایش شو های سایت youtube ‎‏ ‏
ایجاد میانبر سفارشی جستجو
خواندن rss‏ ‏
دانلود و آپلود فایل
قابلیت کپی گرفتن از متون و ….

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود موزیک پلیر برای اندروید PowerAMP Music Player v2.0.5-build-473 Full

 

امروز نسخه جدیدی از نرم افزار موزیک پلیر اندروید PowerAMP Music Player v2.0.5-build-473 Full با امکانات فوق العاده برای شما آماده کرده ایم , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آندروید 2.1 به بالا میباشد .

دانلود بازی فوق العاده جذاب و زیبای Need For Speed Hot Pursuit

دانلود بازی فوق العاده جذاب و زیبای Need For Speed Hot Pursuit

اینبار با یک بازی ماشین سواری بسیار زیبا و هیجان انگیز در خدمت شماست. مطمئنا شما هم نام بازی بسیار زیبا و پرطرفدار  Need For Speed را شنیده اید. یک بازی سراسر شور و هیجان و تعقیب و گریز . اما این بازی بعد از نسخه most wanted که واقعا طرفداران بسیاری کسب کرده بود نتوانست موفقیت چندانی کسب کند. آخرین نسخه این بازی که shift نام داشت هم با اینکه گرافیک بالایی داشت باز هم نتوانست انتظار ها را براورده کند . پس  از این شکست اینبار EA اجرای طرح را به Criterion Games سپرد و شرکت Criterion Games تصمیم گرفت نسخه ای جدید از سری Hot Pursuit که یکی از محبوب ترین نسخه های NFS بوده است را بازسازی کند که باید گفت واقعا از عهده انجام این طرح به خوبی برآمده.

در سری جدید این بازی Hot Pursuit 2010 شاهد تغییرات زیادی هستیم . در این بازی شاهد افزایش کیفیت وافزایش امکانات بخش چندنفره و آنلاین هستیم . سبک بازی تعقیب و گریز بوده اما این تعقیب و گریز فقط داخل شهر نیست بلکه تعقیب و گریز ها در جاده های صحرایی و همچنین جاده های کوهستانی انجام میشوند. اما یک نکته بسیار جذاب این بازی این است که شما به دو صورت میتوانید وارد بازی شوید اول در نقش یک راننده فراری و دوم در نقش یک راننده پلیس. در جریان بازی پلیس ها قوی ترند و آسیب چندانی نمیبینند نمی بینند ولی  مسابقه دهنده ها سریعتر هستند اما از طرف پلیس ها انواع بلا ها را متحمل میشوند. در پایان توضیحات باید ذکر کنم که دانلود این بازی زیبا را به هیچ عنوان از دست ندهید امیدوارم از این بازی لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

به خواندن دانلود بازی فوق العاده جذاب و زیبای Need For Speed Hot Pursuit ادامه دهید

دانلود نسخه جدید بازی کانتر استریک Counter Strike Source Classic

 

بازی کانتر استریک نیازی به معرفی و توضیح ندارد، در تمام گیم نت ها این بازی را دیده اید و بی شک همه گیمرها اعم از مبتدی و حرفه ای نیز با آن آشنایی دارند. تیم دانلود پارس دان نسخه جدید Counter Strike Source را که عنوان Classic نیز به آن اضافه شده است را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده است. این نسخه در ژوئن سال 2011 اراده شده است و همچون نسخه های قبلی نیز توسط کمپانی Valve حمایت یافته و منتشر شده است. تمام توان نسخه جدید در نفع نواقص نسخه های قبلی معطوف شده است و گرافیک و کاراکترهای نسخه های قبلی همچنان پابرجاست. در Counter Strike Source Classic دیگر نگران شبکه نشدن، عدم اتصال به سرور و یا عدم اجرای بازی آنلاین و یا دیگر مشکلات جزئی نباشید. همانند ورژن های پیشین هم قابلیت Single Player ( بازی یک نفره و رقابت با کاراکترهای هوشمند ) و هم با مد شبکه قابل اجراست. یکی دیگر از ویژگی های برتر این نسخه اعمال تمامی کدهای تقلب در حین بازی می باشد که در در ورژن های پیشین دچار مشکلاتی بود. این ورژن را می توان ساده ولی بدون ایراد نامید که کاربر با خیال راحت می تواند به دور از مشکلات مربوط به اجرا و شبکه شدن و یا بازی آنلاین، اجرا کرده و از آن لذت ببرد. امیدواریم این بازی زیبا مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

 برای دانلود و تصاویری از بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

به خواندن دانلود نسخه جدید بازی کانتر استریک Counter Strike Source Classic ادامه دهید